Nyt olen saanut valmiiksi muutamia neulomuksia. Toinen Zetor-huivi on valmistunut. Tai onhan tuo ollut valmiina jo ainakin pari viikkoa, mutta kun olen ollut laiska enkä ole jaksanut sitä kuvata. Parin viikon ajan neuloin sitä pääasiassa luennoilla ja valmista tuli.

887331.jpg
Huivi oli kyllä pingotettuna, mutta ilmeisesti ei tarpeeksi koska reunat eivät tulleet teräviksi. Oon aina niin malttamaton oottamaan että huivi ehtii kuivua ennenkuin sitä pääsee käyttämään. Siinä siis varmaan syy miksi kulmat eivät tulleet teräviksi...

Toinen valmistunut työ on villasukat stepistä.
887332.jpg
Nämä on tehty tilauksesta tätini miehelle. Että Kari jos satut blogiani selailemaan niin sukkasi ovat siis valmiit :) Kurssikavereiden kanssa meinattiin tilata Steppiä suoraan Saksasta, kun siellä maksaa vain 7,25€/kerä. Kun tilaa n. 20 kerää niin postikuluillekin tulee hintaa vain 0,55€/nassu. Saa nyt nähdä saadaanko tilaus pystyyn. Täältäpä niitä löytyy jos joku muukin haluaa itselleen tilata Martinas Bastel- und hobbykiste. Sivut ovat saksalaiset mutta ne saa englanninlippua painamalla englanniksi.

Ensi viikolla järjestän minun luonani neulomisillan. Muutamia neulomisesti innostuneita kurssikavereitani kokoontuu minun luokseni neulomaan, syöpöttelemään ja katsomaan samalla telkkua. Ainakin Greyn anatomia on katsomislistalla :) Mukava ilta siis tiedossa :) Nytpä palailen viettämään sunnuntaipäivää neuleen ääreen.