Olen vielä elossa. Heinäkuu on mennyt suurelta osin työn merkeissä, joten blogailu on jäänyt hieman vähemmälle. Toki useampaa blogia olen säännöllisesti seuraillut, mutta en vain ole jaksanut omaani päivitellä :) Tosin en kyllä ole mitään uutta saanut edes aikaiseksi. Yksi villatakki on hihoja vaille valmis, joten se valmistunee tässä kohta. Muuta uutta tekelettä en ole aloitellut. Onneksi kahden päivän päästä alkaa kuukauden loma, joten sitten ehdin taas vähän paremmin neulomaankin.

En ole muistanutkaan kertoa että olen minäkin sitten päätynyt Ravelryyn (kuten sivupalkista huomaa) Olisiko se ollut toukokuuta kun sain sinne liittymisviestin. Tosin tämän liittymiseni Ravelryyn oli varmistanut poikaystäväni, joka minut oli sinne jonotuslistalle lykännyt. Aika mukava yllätys se oli :) Kovin paljon en ole vielä ehtinyt Ravelryyn tutustumaan, mutta jotain pikkujuttuja olen profiiliini lisännyt. Tosin kuvia siellä ei vielä ole. Minut löytää sieltä nimimerkillä HelmiaPuikoilla.

Lisäksi olen liittynyt myös syksyn Sny-kierrokseen. Viime syksynä olin myös mukana ja kivaahan se oli. Minun snyyni onkin jo ilmoitellut itsestään. Innolla odottelen ensimmäistä lähetystä. Myös itse olen ottanut omaan snyyhyni jo yhteyttä.

Jottei tästä ihan pelkkä tekstilöpinä postaus tulisi niin laitetaanpa kuva muutaman viikonlopun takaiselta mökkireissulta Jämsänkoskelta. Kaverin mummolassa vietimme viikonloppua meloen, saunoen ja grillaillen. Talon tuvasta kun löytyi vanha Singer, niin pitihän se testata.
1776889.jpg

Mukavata ja aurinkoista loppuviikkoa! Palataan elokuussa neuleiden merkeissä.