Olen ollut viime aikoina hieman laiska blogin suhteen. Syksyllä on ollut kovasti tekemistä töiden suhteen ja reissattuakin on tullut työn merkeissä ja lomaillen. Niiden vuoksi blogaaminenkin on jäänyt vähemmälle. Toisten blogeja olen kyllä seuraillut, aina kun olen ehtinyt.

Syksyn ja alkutalven aikana olen neulonut monet sukat. Lankavarasto nimittäin pursuaa yli äyreiden ja pakko saada lankoja neulottua, ennenkuin voin ostaa uusia. Tein päätöksen, että yritän neuloa mahdollisimman paljon lankoja varastosta pois. Poikkeuksen ostolakkoon tein kuitenkin tänä viikonloppuna, sillä kävin Tampereen käsityömessuilla ja jo etukäteen olin päättänyt, että jos löytyy opossumi-lankaa, niin sitä ostan. Ja sitähän löytyi - Vihreästä Vyyhdistä :) Metsästin netistä lankaa Zealanan sivuilta ja sieltä mutkien kautta löysin, että Vihreä Vyyhti on jälleenmyyjä Suomessa. Voisiko siis parempaa ajankohtaa olla että juuri nyt sattuivat olemaan messut :) Langasta teen jotakin pukinkonttiin, joten valmista näette vasta joulun jälkeen.

Palatakseni otsikkoon. Alla neljät neulomani sukat tältä syksyltä. Muutamat olen antanut lahjaksi ja muutamat menevät mahdollisesti pukinkonttiin - en ole vielä päättänyt varmasti. Pahoittelen kuvien laatua, on aika huonoja kuvia. Valoa ei vaan riitä tarpeeksi tähän aikaa vuodesta. Taitaa olla aika monen blogaajan ongelma tällä hetkellä.

Perussukat

Puikot: bambut, 3mm.

Lanka: Noro Kureyon, en muista väriä ja vyöte on kadonnut

Malli: Drops - Aaltokuvioiset sukat

Perussukat

Puikot: bambu, 3mm.

Lanka: Novita

Fishnet Knee-highs

Puikot: bambu, 3mm.

Lanka: Drops alpaca, numero 2923

Malli: kirjasta Knitting lingerie style

Evening Stockings

Puikot: bambu, 3mm.

Lanka: Austermann Step, väri 21.7789-23

Malli: kirjasta Knitting vintage socks

Muuta: otin kirjasta lähinnä kuvion mallin ja tein hieman lyhyempi vartiset sukat kuin ohjeessa.